TWILIGHT forever and forever



vi blev som små fnittriga som småtjejer
så om du inte vet om en person är tjej eller kille skicka den till biosalongen för att se Twilight
asså jag e och svävar bland molnen, och jag är riktigt tyst
det är då jag är riktigt lycklig
när jag är tyst
asså fy vad vackra de va, HAN, hon helt underbara
blunda och känn vinden i håret, haha det får mig att må bra
finns ingen vind och det ljudet jag hör är från min lillebror och hans kompis tv-spel
men man är verkligen som i en helt annan värld
Edward Cullen huh?
beautiful, vackert allt
jag kan inte få ut mig en riktig text
men mina ögon fylldes med tårar om och om igen
vet du en sak
Jag är så himla lycklig
för den kärleken som karakäterna har, känns... ja som den man söker efter
förlåt att jag svamlar men jag e helt,,, (A)
Vacker alltihop
ska försöka skriva en filmrecension imon
nu är det bara små flickaktiga tankar som far runt i huvudet
bäst på länge, kommer sova så himla bra inatt

måste bara citera Filippa efter filmen:
Åh, vilken fin människa...eh vampyr

haha, ja... så bäst va den, om någon gav mig en 100 lapp, e skit samma jag ska dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0