blä

dör på det här. pallla va sjuk på lovet
sen skrek ja åt mamma också, jättebra gjort. men blir så arg att hon glömmer att ja inte kan prata. men skrika kan jag.
fast det önskar ja att jag inte kunde för nu måste ja dricka dubbelt så mycket te. blir en kopp till innan ja lägger mig i alla fall.

men nu iaf så behöver ja inte anstränga mig för att frå fram ljud
asså förlåt det kan inte va kul att läsa dessa 10 inlägg om mina halsproblem. men eftersom ja inte kan prata me ngn konverserar ja såhär istället

btw, så hjälper strepsil. igemfört med bafucin som hjälper någon timme e de här bättre. de lindrar först så du slipper den där jobbiga känslan och sen efter 2 stycken så kan du faktiskt säga en mening.
så bra jobbat, uppfinnare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0