Fairytale gone...

let's see

Idag har varit en hyfsad bra dag
kunde inte följa me anna, filippa och stina till junedal och hälsa på, men nu bestämde jag och rebecca att vi skulle göra det:)
Det ska bli kul, och längesen ja träffade becca nu med:)

Så de idag, vi skulle ju spela in en film men blev inget så jag såg Beppe i sina svensexa kläder så jag vinkade till honom och johan i alla fall:)^^

Jag saknar de lite hela gänget, elr finns undantag men de ska inte nämnas,haha

Jag måste gå på Beppes bröllop, jag e totalt på G, jag blev skitglad när filippa berättade det för mig, så jag ska bara få reda på när

Vid fem gick jag till kyrkan träffade Malin och Rebecka allmänt flummiga och hjälpte de med dekoren
Så nu har jag medverkat i 3 saker till Lörda Live (stolt)
Dans, film och dekor
Lisa kom sen köpte pizza, behövdes med den otroliga hungern och längtan efter mat
Sen blev det catwalk (melina,lisa,ludde och petrus)

Sen drogs det hem åt mig, spelade litet demo med Crash
flashbacks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0