Fullmåne

har värsta utsikten över vättern och inte nog med det så e det fullmåne och jag ser den rätt utanför mitt fönster
så akta er för varuvlar i natt
usch det är verkligen det värsta av alla påhittade creatures, hata varulvar
dessutom låter varuvlar som en annan ras av snorkråkor

Dagen gick bra, hade surtant på friskis bara^^... engelskan och datakunskapen gick nog hyfsat tror jag
nu håller jag på och skriver filmresensionen, har fastnat lite nu när jag ska skriva vad jag tycker om den. Vi skriver om Sweeney Todd och jag älskade den men jag måste ju skriva det lite utförligt också.
så för att inte blanda med massor av olika saker kommer ett nytt inlägg alldeles strax;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0