Hej!

månda första dan på lovet. yes, skönt
ikväll blir det hem till lovisa,
 
du e bra du<3
men innan dess städa lite på mitt rum
elr ja menar på pappas jobb,haha
jag städade på mitt rum igår, idag lika stökigt igen

blev kär idag, i världens finaste klänning som jag vill ha till våren
finns inte bild på den än, men den är ursöt!
vill ha, vill ha

nu funderar ja istället på vad man ska ha för klänning på nyår:/
antingen suckklänningen för att va ekonomisk, men vet inte om ja känner för grönt riktigt...
men det kanske e lika bra, ja menar lägga ut typ 800 kr på en ny känns lite sådär då efter jul
men dessa är något jag skulle kunna tänka mig, och inte särskilt dyrt heller


nackdelen är dock att alla kommer typ ha de



Kommentarer
Postat av: lovisa

2008-10-27 @ 18:34:03
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

du är bra du! <3

2008-10-27 @ 18:34:43
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0