insändare

så vi ska skriva en insändare idag. Men får inte riktigt ihop det:
Detta är vad jag kommit fram till
svara bara om det låter bra inte om du håller med eller inte

Idag när vi slår på tv:n så ser vi program där vi kan vinna pengar eller där kändisar av olika slag testar på något nytt. Men hur kul är det för oss som sitter och tittar i tv-soffan.

Klockan åtta på en lördag så är det meningen att vi ska titta på stjärnor på is och se hur duktig Rafael Edholm är som isprinsessa. På fredagen följer vi Idol och tittar på hur folk sjunger för full hals men ändå blir bortglömda när de vunnit.

Vad hände med de hederliga programmen som Robinson och Fångarna på fortet som gav mer ifrån sig än en stor telefonräkning.


Kommentarer
Postat av: robiN

Hejhej!

Kolla in min blogg och hjälp mig gärna att klura ut en ny smart plan på hur man kan ta över världen :)

HAHA jag behöver både idéer och med-hjälpare...

Skriv en kommentar och hjälp mig med detta lilla problem…



// robiN

2008-10-13 @ 14:51:07
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Fia

Bra skrivet!Alla nya program handlar endast om pengar , det var bättre förr!

2008-10-13 @ 14:52:29
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0