"It could always be worse"

Det är den meningen jag minns så väl från Daniels predikan. han berättade att hans vän i england alltid sa så.
Och varje gång jag tänker den meningen så känns det lite bättre.
Så därför ska ja inte sitta inne och deppa, utan göra det bästa av det.

Börjat hosta nu med, vilket tyder på att det börjar gå över, det är skönt men hosta är så jobbigt. När jag hade lunginflammation för 6 år sen, va det det ända man gjorde. hostade hela tiden.
rädd att den känslan dyker upp igen, för så mycket hostmedicin har jag nog aldrig druckit^^

blir nog en hemmadag imon också. Kanske ska iväg på stan sen, eller a6 behöver skor och jacka. Börjar bli kallt nu ju. få se om ja får med mig någon eller om ja går med mamma.
nu när ja tänker efter kanske det blir på freda istället.vill bli helt frisk.

Vad händer annars då?
Ja, om ngn kunde svara på det. blir filmteam på lörda me och fixa det lilla resten, ska ju va klart på kvällen till LÖRDA LIVE!

missa inte
har ingen poster att dela med mig av idag

men checka in info här:
allt om Lörda Live, Freda 20 och ungdomsteamet m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0