lite uttråkad ändå

så vet inte riktigt vad jag väntar mig av denna dagen,
en viss person vill jag inte träffa, känner henne typ inte alls
men du vet en sån där vibb man får när personen i fråga ogillar något om en
nu när det äntligen börjar blir bra, och jag känner mig hemma
kommer det ju självklart någon och ska bryta den friden

Vill bara passa på också att säga grattis till Stefan Liv till bebisen så nu har han en Harry och en Herman.
Härliga namn verkligen, herman e så sjukt söt också

inte så glad och pigg idag helt enkelt, ska städa rummet annars f¨r jag böta och sen ska jag säta på pappas jobb.
inte alls taggad idag. Hoppas verkligen det dyker upp något ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0