Maybe the sun will shine for us

Hej, tittade på troligen den mest deprimerade kärleks filmen någonsin, jo ni hörde rätt vid namn:
Doktor Zjivagvo (elr hur det stavas)


Ska inte avslöja för mycket, men tyvärr kommer jag berätta slutet för er^^
Men jag antar ni redan fattat, slutar som alla kärlekshistorier gör död
Varför, jag menar, det finns ju faktiskt lyckliga historier, vem skulle annars fortfarande tro på kärleken?
Jag njöt verkligen av första skiven (2dvd)
filmen verkade jättebra och historien verkade bli bra
andra delen var inte lika bra
alla älskar alla ska göra en liten mapp (nämner inte namnen)

Kvinna 1, kvinna 2, äcklig gubbe, man 2, man 1, man 3

äckliga gubben älskar kvinnan nr 2
kvinna 2 älskar man nr 1
man nr 1 älskar både kvinna 1 och kvinna 2
man 2 älskar kvinna 2
och man 3 älskar kvinna 1
kvinna 1 älskar man nr 1

komplicerat elr vad!

fortstätt läsa här för att skippa filmens handling

btw Doktor Zjivago aka Juri är skitlik en viss person:

Så vem är Zac Efron och vem är Hans Matheson?

Jag lovar dig om du ser filmen kan du inte släppa att du tror att det är Zac Efron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0