men fy vad tråkigt jag har!

jag har inte träffat en ända levande själ på 3 dagar, 3 hela dagar!:O
nejnej, ja syftar inte på halloween och att alla spöken surrar omkring
ja träffar endast min familj o ja menar typ alla e sjuka ju så det e värsta partyt här, elr inte
men bah!
ska sluta tjata om min himla förkylning nu
men ja saknar alla
har verkligen super duper tråkigt, singstar kan gå och hänga sig det har förstört hela mitt lov

men för att roa mig så har jag skrivit min önskelista till jul, blir inte så mycket eftersom ja kommer få en dator:D
en alldeles egen dator!:D:D:D:D:D
okej men detta ingår på min önskelista:


1. E.E cummings (vem anade att Melina börjar gilla poesi?)
2. Om jag kunde drömma (ska se filmen först, men alla säger att den e så bra)
3. LP-skiva Michael Jackson och Whitney Houston
4. Fools Gold
5. The Dark Knight

jappjapp:) så ser den ut.
om ja ville skulle ja kunna lägga ut 100x mer filmer men det skiter vi i, för dessa räcker for the moment

De räddar mig!

btw, så har jag fått min EVA och ADAM dvd, ALLA avsnitt och filmen:D
nu blir det glo framför tv:n för hela slanten...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0