Onsda, ännu en dag mindre till Lörda

Så idag har varit en bra dag:)
Började 9.40 med mediekunskap, sen slutade vi vid 11 typ
Efter det så skulle ja vänta på Emma, så malin gav mig hennes mobil så att jag inte skulle ha tråkigt så nu har vi bytt tills imon:)
ja ska ändra namnen på hennes mobil har dock inte kommit på något sen sist^^
menmen, det ska fixas
Sen mötte jag Emma på östra centrum och vi drog oss mot kyrkogården för att spela in musikvideo nr 2
gick galant förrutom att det började regna, men det blev faktiskt ganska bra
sen drog vi hos hem hit åt och tittade på desperate housewifes, sen klippte vi ihop lite av filmen
Sen vid 5 skulle hon sticka för hon ska på Lena och Orup ikväll
men det va iaf en trevlig dag:)<3
Sen åkte ja o mamma till ikea för att hitta det sista till mitt rum, hittade inga gardiner men det ska fixas
på torget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0