Pirates 4?

okej jag blev glad, kan inte säga annat. Men sen kollade jag upp det och det stämmer inte
det var 2 scener i pirates 4 fountain of youth som jag inte hade sett, men det visade sig att de kommer som bortklippa scener på 3:an

sen på internet movie databas så står det inte att johnny, keira och orlando ska spela in pirates 4 de närmaste åren, det stod att den var klar också vilket den dock inte är kan jag intyga med säkerhet
men det var ju också som de sa innan, att det skulle bli 3 pirates filmer men att 2an delades i 2 delar så man vet ju aldrig om de ångrat sig och den 3:e egentligen blir en 4:e

men jag menar, vem kan fortsätta på det slutet?
och det kommer ju bara bli en b-film med en fjärde upplaga tyvärr

för att checka hur det står till:
senaste filmen med:
Orlando: The Red circle
Keira: King Lear
Johnny: Sin city 3

Här är också scenen man ofta missat
10 år senare
 

men min blogg ska vara uppdaterad om detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0