roliga msn konversationer vi minns

1.Lisa säger:

men du krya på dej försköön

Melina, säger:

men ja kmr imon

Lisa säger:

du lämnar mig ensam som robinson cruise

Melina, säger:

robinson hade fredag

Lisa säger:

fredag var en slav melina

Lisa säger:

är det så du ser dig själv?

Lisa säger:

snacka om nedvärdering

Melina, säger:

haha ja, ja städar ju upp allt ditt prat

2.

melina, säger:

jaså, jobbar vuxna

Lovisa säger:

tyvärr

melina, säger:

jaha det har jag aldrig märkt

Lovisa säger:

inte jag heller.. mamma berätta det för mig idag.

melina, säger:

jaså, ja de forstätter förvåna än

Lovisa säger:

alltid!

3.

melina, säger:

måste bada snart öven om det regnar

melina, säger:

älskar o bada egentligen

Lisa säger:

ja det tycker jag

Lisa säger:

jag cokså

Lisa säger:

simma under vattnet

Lisa säger:

stå på händer

Lisa säger:

simma under bryggan

Lisa säger:

leta fiskar

Lisa säger:

gräva lik

melina, säger:

ja, gräva lik e kul!

melina, säger:

det gör vi ngn gåbng

Lisa säger:

haha

och denna e helt färsk:
4.

., säger:

haha okej, du vet jag ahr aldrig sett vänner så jag har fortfarande ingen aning

Melina, säger:

OH; MY DOG, har du aldrig sett VÄnner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0