She holds a key

Så soft dag i skolan engelska, mediaproduktion slutade typ vid 11
Känner mig dock extremt stressad idag. Men det e bara för att jag ska åka iväg, jag tycker det är jobbigt att åka iväg, inte för att det är jobbigt dit jag ska, utan för att allt e som överraskande
jag menar; vem vet vad som händer när jag kommer fram, kommer jag försent, har jag tagigt fel tid,
haha, jag vet att det är så typiskt mig att oroa mig för sådana små saker

Imon väntar det dock mycket, skit-italienska typ 10 upg ska göras(men de måste jag ju göra idag)
Sen har jag matteprov, sen när jag slutat ska jag leta efter billiga danskläder, ska klippa lite i de och förhoppningsvis blir det bra. Sen ska jag till pappas jobb, och då ska han följa med mig på Pccity och köpa kamerastativ och sen ska vi äta på Ikea och sen åker jag ner och dansar.

Kan verkligen inte dansen, vi får se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0