småäta

okej, nu har det börjat igen, mitt småätande. och det tyder bara på stress.
och det är inte särsklit bra eftersom jag redan börjat gå upp lite i vikt och jag har inte dansat på ca 2 veckor nu.
Och det känns som att jag pluggar och pluggar, trots att jag pluggat hela dan känner jag mig inte till ro
den dumma italienskan.
och nu e det försent att byta också, och läraren vet inte ens vem jag är, visst kan han mitt namn men det är för att jag inte ser ut som alla andra,
folk kommer oftast inte ihåg mig som den personen jag är utan, den korta och den mörka
jag menar så brukar man ju säga till folk man inte känner väl
men jag vill även bli respekterad för den jag är och gör
inte hur jag ser ut

allt kommer ut ur mig så sent på kvällen, allt det negativa

men jag känner mig nedvärderad på italienskan, nedtryckt, jag behöver stöd inte pikar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0