Studiedag

SÅ nu är jag extremt nöjd med mitt dans-linne att jag inte vill svettas i det, så jag ska köpa ett till, idag eller när det blir, vi får se lite.

Idag bär det av mot hårsalongen och klippa av mitt feta, långa, tjocka hår, ÄNTLIGEN!
haft långt hela sommaren så nu är det skönt att bli av med det hela
inte hela håret, men 1/3 i alla fall

Imon har jag inte bestämt vad jag ska göra, om ja ska va med på dansrepetionen eller åka ut till Holmbergs och hjälpa de flytta,
jag älskar att göra många saker på en dag, men jag känner mig lite orolig till dansen om jag inte får tillräckligt med tid på mig
för denna gången ska bli min bästa, så sant som det är sagt^^

Idag här det även hemliga menyn som står för planeringen, dock inget som någon får veta, haha

köpte ju ett kamerastativ igår förresten, visade sig att det inte passade till min filmkamera, tror jag, så vi får se, men jag vill inte lämna tillbaka det för det va så bra!

Så om en timme bär det av, med ny frisyr och nytt humör, allt som gör mig dåligt bara går och dör!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0