Sviniga Todd

Jo, då Sweeny Todd är vad som gäller på engelskan
glad är jag och positivt överraskad dessutom
hade 2 av låtarna innan raderade de för att ja tyckte att de sög
men de sångarna jag har hört nu är wonderful!

Love Johnny Depp går ju inte att glömma så klart, annars skulle filmen inte vara värd att se
dessutom har jag aldrig sett hur Tim Burton ser ut så nu ska ni få se en bild på denna mystiska regissör


Måste säga att han är en blandning mellan Frankenstein och en hund, dock inte fullt lika mystisk som jag trodde
Som regissör ger jag honom 3,5
han kan och vet sin sak, men blir personligen tycker jag litte uttjatat med allt detta blod och rått som han tar med sig
men mystik kan han ju, ingen tvekan om den saken
btw så visste alla säkert det redan menmen hans fru är ju Helena Bonham Carter som medverkar i Sweeny Todd som Mrs Lovett, är ju även Bellatrix Lestrange i Harry Potter

min favoritlåt från filmen än så länge kommer här:

Lyssna på Johnnys röst och smält

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0