Text

yes, det är så det ligger till nu. Jag har intervjuvat Rakel via sms någon timme nu. Hon befinner sig i Stockholm nämligen. Men intervjun blev väl lite lam...haha. får se vad läraren tycker sen.
Så nu ska lisa bjuda mig på en film. :D
hade glömt bort det, men jag får lite dåligt damvete också.
Imon kommer bli världens bästa dag:D
det börjar med att KANSKE beror på om hon dissar mig elr inte att jag ocb lizette ska stå och övervaka hotellet där björn kommer att bo, sen ska jag på Mickes och Rebeccas bröllop och sen på Josefins och Victors bröllop.
Sen bär det av mot konserthuset på kvällen. Björn, Soren, Özz och Måns kommer till town ju
superfettnice!¨
nu ska jag nog skriva ut min text snart, på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0