Tja

fredag igen, nu sitter jag i datasalen och skriver en rapport om juneporten blir inte särsklit bra. Men ska göra det bättre på månda hade jag tänkt
I onsdags så var jag ju hos lisa och sov över, skitkul bäst på länge. Facklackert lixom
försöker få det som mitt ord men jag vet mycket väl att det inte kommer hålla i sig.
även navelsvett är ngåot nytt^^
inte jag som kom på det dock

hade hälsosamtal idag och sjuksköterskan var så lik en svensk komiker, kom dock inte på vem det va
speciellt när hon sa någon check kommentar
men det gick bra:)

Sen kom rebecca hit och vi tog oss en sväng till junedal för att hälsa på
tog en tid tills vi träffade på någon av de, ville så gärna träffa beppe och säga grattis till bröllopet ju
men istället träffade jag och rebecca christina och johan och även den andra kristina men henne hade vi ju inte i något
lite stelt var det ju, men trevligt ändå

snart kommer mamma och hämtar mig och vi ska till Ullared:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0