Tja

Okej nu e det morgon, jojo. jag har aldrig hunnit med ett inlägg såhär innan men nu har jag 20 minuter på mig så det känns bra.
Inatt va en jobbig natt, ja tänkte lägga min en timme tidagare, sen hade jag ju tävlat på the voice så de skulle ju kunnat säga mitt namn, så då gick jag upp en halvtimme tidigare än vad jag skulle.
Sen drömde jag då, att vi övade till ett Lörda Live som inte fanns, detta va då en freda klockan 11 typ
jag träffade björn gustafsson och han va jättesnäll mot mig och skrattade åt mina skämt o sådär och jag kände mig så stolt eftersom han är en komiker. Sen träffade jag honom igen på en gräslpan med massa andra vi körde typ en lek med gasmasker...haha. och han favoriserade migg igen och jag blev jätteglad för att han kanske skulle ta mig backstage på lördan då.
Sen blev det Lörda, det va bröllop, jag drömde detta 2 ggr, jag missade det båda gångerna och första gången var det en våldtäktsman på gatorna så ingen vågadde gå ut. Anda dagen så va vi på stan alltså det såg precis likadant ut som i tyskland. Och vi skulle hem till mig innan bröllopet. Jag och Johanna gick i förväg och fixade allting, sen gick johanna för att möta de andra men sen gömde min bror alla saker precis när vi skulle åka det var 10 minuter kvar tills det första bröllopet och jag tittade mig i spegeln och såg att jag inte hade plattat håret. sen kom frida från dansen och vi skulle till lovisa för att där var måns, björn och kompani och pratade med sören^^
men vi hann aldrig dit
sen drömde jag att jag kollade på the voice på morgonen vid 7 och de sa att Eddie skulle ringa in så jag somnade om och fixade om klockan
Men sen vaknade jag och insåg att det bara va en dröm
och sen gick jag upp och tittade men då missade jag namnen
okej antagligen fattar du ingenting om min dröm det gör knappt jag
men när jag lä'gger mig tidigare drömmer jag fruktansvärt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0