Ullared

kommit fram till att jag va duktigare på att blogga innan:/ hur kommer det säg mån tro
det beror nog på att jag bara babblar massor av strunt
det gjorde jag ju då med
men det lät lite bättre

Va på Ullared inte värsta köpen men det var trevligt
det blev:
4 filmer: The Patriot, Hajen, Step Up ( sett den tusen ggr men what the hell) och Blue Crush som min favorit regissör har gjort.
3 ramar
2 par benvärmare
1 skjorta
1 pincett
2 ansiktsmasker
tandkräm^^
trosor
Ahlgrens bilar sursockrade
smyckeshand

hittade ett par gardiner med, men de var tyvärr slut

Nu ser min kväll ut som följande:
Vänner säsong 9
småstäda
och fixa OTH texten som jag vill ha i ramarna:)

ciao så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0