ytterligeare uppdateringar om förra inlägget

Kan inte släppa detta sorry^^ här har vi olika varianter av vad som händer, tro vad ni vill, jag tror att det inte kommer bli en till, i alla fall den står inte ens på rumoured den är inte ens nämd utan måste vara ett av filmens fans som startat ryktet


  • nu sägs det att de väntar att spela in tills nästa år, men i filmen ska inte Will och Elizabeth medverka
  • Detta är inte vad som hänt utan ett förslag hur det kanske kommer bli: Om att man får se innan Will och Elizabeth klev in i bilden
  • Okej, nu tror man att filmen kommer handla om Jacks resa till Atlantis
  • Jerry Brukheimer tvekar om han vill, Johnny tycker också att det är färdigspelat
  • okej nu tvivlar jag på min sak: trailer följande

Pirates of the caribbean 4 : The Fountain of youth
Uploaded by caribbeanpirate
  • säger att filmen kommer 5 år senare (2007) alltså 2012. Tror att skådespelarna är trötta att va ute på sjön på ett tag. Därför denna paus. Enligt källan har regissören sagt att de ska skriva en screenplay och se om det är något som fansen söker.
  • Disney tycker att det ska ta sin tid med nästa film

okej nu ska jag sova så jag orkar inte leta mer
men du ser, att ingen är riktigt säker jag tror att de har diskuterat det
men jag tror inte det kommer bli någon
som de tänkte göra med vänner med 4 stycken extra avsnitt men det blev det ju inte
jag tror att alla som jobbat med filmen borde vara nöjda nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0