11 september

World Trade center 11/9 ca 8.00

Första konungaboken (11 boken i bibeln)
kapitel 9
vers 8

Så denna tragiska dag, va bra för mig.
Tills italienskan började fy vad ja hatar italienska läraren.
skämmer ut mig o ida för hela klassen fy va arg jag blir

Inte haft en sådan rolig mattelektion på evigheter fy vad ja skrattade, fick jätte ont i magen och käken var typ söndersmulad när lektionen var slut.
Allt detta tack vare en mattebok och papper haha

Malin: Asså jag fattar ingenting av denna uppgift
Melina: Malin vet du varför, det är för att det är ukrainska
Malin: Jaha, men det förstår ju inte jag

haha, låter skitlamt nu men det va askul
sen fick lizette en del papper i året
och provet gick skit...haha

sen gick jag och jenny o fikade och hade det trevligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0