'ello mate

USch o fy, idag har jag pluggat hela dagen lång. 70 sidor, lyckat asså. Ska jag lära mig det på 2 dagar hade de tänkt. Visst hade vi mer tid på oss men jag hade ju fotoprov för allsin dar också

och sen den himla itlaienskan bajs italienskan, jag hatar italienskan att jag nästan har lust att svära åt den.
Ska vi göra ett himla korsord oxå, himla bajs
och jag brukar inte säga bajs vilket betyder att jag e väldigt trött och arg

vill inte ha någon dum italienska, vill ha tillbaka spanska! innan jag förlorar den spanskan jag kan. Ska nog välja det tills i 2an.
det ända som kan pigga upp mig imon är lilla sven:) han e alltid glad, han får mig på bättre humör, aldrig har NO varit så kul:)

checka in honom här;)
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601766
En trevlig prick

ska nog försöka skaffa jobb sen också, vet egentligen inte hur jag ska kunna hinna med det också men jag behöver pengarna!

nu ska jag ta något att äta så jag orkar plugga lite till

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0