flashback

Okej reta mig hur mycket ni vill. Jag gillar darin och kommer alltid att göra. Jag fick värsta flashbacken idag och jag saknar honom och hans musik.

I min förtvivlan va alla mina bilder från signeringen 2006 borta på min dator!
Fattar inte var de tog vägen!
Asså ja får verkligen panik. Bilderna va skitbra och ja va så stolt att ja hade tagigt de och nu e de försvunna!
fast nu kom ja på att ja ahr en på bdb! yes
men iaf

bara för skojs skulle tänkte ja skriva upp kändisarna ja mött. elr sett på riktigt, detta e för mitt eget nöje

* Darin
* Carola
* Mange Schmidt
* Linus Wahlgren
* Pernilla Wahlgren
* Måns Zelmerlöw
* (det där norska bandet, kom inte ihåg vad de hette, 3 tjejer)
* Kelly Clarkson
* Tess
* Jonas i myror i brallen
* Henry i hjärnkontoret
* (Han i på spåret me skägget)
* (De som sjunger i på spåret)
* Tomas Ledin
* Jonas(?) i lilla aktuellt
* Rennie Mirro
* Gert Fylking
* Sångpedagogen i fame factory
* Hv spelarna of course
* Hillsong United
* Lena Philipsson
* Magnus Uggla
* Andreas Lundsted
* E-type
* Elin Lanto
*Uno
* Agnetha Sjödin
* Elvis gitarrist
* Anna Book
* Tommy Nilsson
* Allan Svensson
* Elaisa
* Samuel Ljungbladh
* Sonja Aldén
* Christer SJögren

mer kanske kmr vem vet... haha. Ändå hyfsat många
men ja blev så sur för att ja missade på björn gustafsson och gustaf skarsgård
och så skrev lisa:

Lisa säger:

men livet har bara börjat min vän. vi kommer i sinom tid att ha tid att träffa våra blivande makar

haha. men ja saknar darin ja vill ha tbx mina bilder!
tänk om ja raderat dem!
jag blir så himla arg på mig själv!

egentligen de e ju bara människor, som delar med sig av sina talanger. Hur kommer det säg att de e så stor del av vårat liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0