Hej vänner!

Så idag va en seg dag i skolan, somnade typ på fotot:P

men sen i alla fall va det dags för att äta pizza me folket.
Då men innan jag kom till det, så gick jag upp för trappan, och fick värsta smällen av någon rätt på axeln så ja har värsta ont nu, kommer få blåmärke där imon
Sen kastade ngn en festis och papper på mig, och sen så klev två stycken på min sko så den hamnde inte längre på min fot

Sen så gick jag och lovisa till tågstationen för att köpa biljetter till Hv.
Och då säger killen där bak, att man inte kunde köpa biljetterna förrän första semptember
och ja bara tänkte, det e ju september haha
sen kom han på det själv
men tog en evighet, för allt va redan slutsålt typ. men vi sitter längst bak nu ialla fall på HV- Linköping
något i alla fall^^
Sen ska jag gå igen me klasskompisarna den 21

Sen gick vi till kyrkan träffade malin och lisa igen, och där va även petrus o pierre och sen gick vii till 12 och där kom även ludde.

sen gick ja o lovisa hem, petrus åkte förbi i bussen, lisa åkte hem, malin o ludde gick till kyrkan och pierre tog sin moppe

haha intressant för er att veta

men som sagt det va det

vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0