Hey Dude!

Så nu sitter jag här.
Har jag berättat om incidenten idag?

Jo jag o lizette blev jättetaggade att köpa sockerbulle på engelskan. Så vi bara nu så springer vi ner på 5 minuters rasten. Vilket egentligen va tio men en viss lärare drog ut på tiden.
Men när vi kom ner var det stängt. Så vi väntade till pausen i matten.
Då rusade vi ner återigen, oja nu fanns sockerbullar. Men vi tänkte att vi kanske måste ta något ordentligt nu när vi va så hungriga. Så vi sa att vi skulle ta sockerbullarna på nästa rast.
Och när vi stod i kassan såg vi två killar från våran klass, ta de sista sockerbullarna!
och fy vad jag gick runt och ältade det sen, min dag va ju helt förstörd:O

Kommentarer
Postat av: Lizette

DUMMA de som tog våra bullar );

2008-09-16 @ 22:38:54
URL: http://lizzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0