PowerWalk

  • Helt naturligt för kroppen.

  • Ger mersmak, har man börjat vill man fortsätta.
  • Ger samma fördelar som jogging, aerobics och cykling.
  • Bränner fett runt höfter, rumpa och lår.
  • Stärker ryggen och ger snygg hållning.
  • Hjälper mot sömnproblem, deppighet och stress.
  • Passar för alla, oavsett grundkondition eller ålder.
  • Kostar ingenting och kan göras överallt.

  • På msn idag, så stod det om Power Walk och varför man ska börja. Och när hag läste denna text så blev jag absolut på G. Alla vill ju bränna lite fett här och var, höfter, rumpa och lår är ju bara bättre, så nu ska jag tagga och från och med nästa vecka ska jag ta mig en promenix varje onsdag.
    Ska bara hitta ett bra gå ställe också, det är ju något bland det viktigaste.

    Så simmade idag och jag kom att tänka på Rusta kassen jag går runt med hela tiden. Har använt samma kassa till idrott typ 3 veckor...haha
    jag måste vverkligen köpa en träningsväska

    Innebandyn drar igång igen, visst skulle det vara kul att vara duktig på en sport, men jag är inte så taggad som jag var innan. Jag känner inte att jag är tillräckligt duktig för det än.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0