Stress fyller min vardag

Jag dör, just nu orkar jag inte längre. Imon är det fotoprov och Italienska siffror 1-20 som jag inte vet hur man uttalar
Sen ska jag läsa ut en bok på en vecka på engelska, bytt 3 gånger så nu har jag 40 sidor mindre att läsa men jag måste ju också börja om så det blir ungefär lika mycket.
På Torsdag är det prov i mediakunskap som jag inte fattar ett skit av. Och sen är mitt personliga liv inte särsklit bra heller för jag är ett ända stort nervrak och jag vill bara ha lov just nu. Jag orkar inte gå till skolan imon
även om det bara är 3 lektioner och det är italienska, dans och fotoprov men vi slutar ändå vid typ 3. Och jag är inte ens sugen på dansen längre och det är negativt.
Måste plugga ännu mer till foto-provet nu och städa mitt rum för det är nymålat men jag orkar inte: ORKAR INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0