Tja

sitter här med krasslig hals och rinnande näsa. Finns inte så mycket anant att göra
men det e i vilket fall som helst dags för månadens ära



Den går den här månaden till Annika. För att hon är en person som alltid lyssnar vid svåra situationer. Finns där kommer med bra tips och kommentarer för att må bra igen.
Som ens alldeles egna terapuet
När vi pratade så e det inte så konstigt att så många anförtror sig åt henne.
Hon får alla att känna sig speciella och bra
och jag vill bara tacka dig för det
Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Din föreviga terapuet,vän och den som älskar dig tillbaka!

Melina, jag är så otroligt glad att vi har varandra och jag vet att vi kan lita på varandra till 110 % !

Jag vill vara din terapeut förevigt och vill att du ska veta att du alltid kan prata med mig, närsomhelst på dygnet och om vad som helst!

Du får mig att må bra!

Älskar dig! <3

/din eviga vän

2008-09-05 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0