Tjao

Så, idag börjar ja fundera?
Hur mycket respekterar du mig för den människa jag är?
Vill egentligen bara få det ut mig



Nu till roliga nyheter:
Idag i skolan så va vi högst upp på tredje våningen och längst ner i källaren ligger det en papperskorg.
Då tänker ja, jag kastar ner den! Lizette bara: vad gör du?!
Sen lite senare ska jag oh Lizette ta något att dricka så då går vi ner.
Så på trappan längst ner ligger den, och ja bara:
"Detta gillar inte jag, skräpa ner sådär" och tar upp den och slänger den
och alla bara tittar på mig^^


Sen så e våran Nk lärare me i IDOL... haha nästa vecka checka in Sven Johansson, summer is here.
Han e grym!


Imon e det pizza me gänget som gäller

och jag ser fram emot en Hv höst!

Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0