22.03

hade bestämt att jag skulle ha slutat läsa för en halvtimme
men fördelen med detta är att jag hållit mig borta från dator och tv
läste twilight igen,ingen ångest eller förtvivlan, bara begäran att få mer och mer
och jag antar att det är ganska normalt
allt kanske bara låg i huvudet, är lite mer närvarande nu och kan dra mig ur och anstränga mig för att inte vara irriterad och arg
har skapat en kontroll inuti mig vilket är bra
jag ska iofs att dessa inlägg skulle vara över, där jag förklarar min relation om The Twilight Saga
men jag har ju bara en den första boken kvar och det e ju bara halva

iaf imon så är det två lektioner
idag fick mig dock att inte gilla engelska längre, var nog bara för att jag gav mig själv så mycket press
men det är svårt när det du är bäst på, kan någon annan som inte ens anstränger sig göra bättre
det är inte rättvist
sen är det mediakunskap, funderar på om jag ska sneaka mig ut och köpa hårsnoddar som är i behov nu när jag slarvat bort 10!
sen blir det en promenix med lisen

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0