7 sanningar om Sundayeve

1. Älskar ordet bitch - vet inte det är ganska kraftfullt ord, så om ngn säger att jag är en bitch tar jag nog det som en komplimang

2. Har bara gått på skolans allmäna toaletter 1 gång. Det är väl tur att min blåsa är stor, för jag hatar allmäna toaletter. Förutom bowling-areonor, deras är ganska fräscha måste jag säga. 

3. Har lovat sig själv att komma över Twilight, det är inte bra, det är ingen tävling om att veta mest. Jag vet att om jag släpper det mår jag bättre. Så ingen galapremiär, ska inte träffa de om de kommer till Sverige

4. Om jag inte blir regissör, skulle jag vilja bli dirigent

5. Kan inte prata i en ända dialekt - förutom sin påhittade dock

6. Är nubliven medlem på Twitter

7. Är duktig på att glömma plugga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0