aichvi 71

jag vet att egentligen skulle detta inlägg vara det första jag skulle skriva när jag kom hem
men 1 och en halv timme kom jag på att jag glömde skriva det
så Hv71 mina älskade killar förlorade idag med 3-2 när de faktiskt ledde med 0-2
jag menar det så himla orättvist
och jag fick se min första straff (som jag kom ihåg) och så missar han
men hade en riktigt stor press också, kan faktiskt inte varit lätt
men nu står det 3-1 i matcher inte alls rättvist

btw så det där med att lyssna på radion är lite mer min nisch, då får jag ju veta resultatet 2 sekunder innan de på tv, haha


Kommentarer
Postat av: petrus

"förlorade idag med 3-1 när de faktiskt ledde med 0-2"



WHAT!? hur går det ihop sig, egentligen??

2009-04-08 @ 15:02:49
Postat av: petrus

fick de minuspoäng eller något :P

2009-04-08 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0