bara en liten kul grej

jag har kommit fram till att mina uttryck är väldigt internationella av sig
men jag älskar personliga uttryck, det e typ min nish (med min egna personliga stavning, om jag inte minns fel stavas det iaf på engelska niche)

men jag säger då
nisch
gracias very much
crap

orden finns ju redan, gracias very much är min egna ackompanjemang (heter det så) dock
men jag tycker det e jättekul, jag vill ha flera, typ som fetch jag älskar fetch, men det e ju inte mitt
en sak, jag älskar amerikanske svärord, jag menar jag tycker de är så fina, haha. det gör det dock lite svårare att hålla sig borta från de orden, det bir att tänka de tyst i huvudet

vad har du för uttryck?


Kommentarer
Postat av: petrus

ja, men det har ju inget med det att göra... musik-ord tror jag :P

2009-04-12 @ 13:17:44
Postat av: petrus

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ackompanjemang



där kan du se innebörden av det :), jag är lite av en ordgalning. Jag vet

2009-04-12 @ 13:20:55
Postat av: Anna

jag skäms för mina vanligaste uttryck men okej: ojski pojksi & din mamma. Nu var det sagt, eller snarare skrivet ; )

2009-04-12 @ 14:52:42
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/
Postat av: lovisa

JAG SÅG DIG IDAAAAG! ;O

2009-04-12 @ 22:05:09
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: en

anna det heter inte ojski Pojski det heter ojski Bojski ^^

2009-04-13 @ 02:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0