bättre sent än aldrig

inte varit 100% närvarande här senast
det känns som man borde hinna med att skriva mer när man har lov men det blir motsatsen
så igår, kom jenny hit på eftermiddagen och vi kollade lite på vandrahem i Stockholm, ifall mina föräldrar tillåter mig att åka dit en vecka i sommar. 
vi hittade en del bra. sen åkte vi hem till henne, tittade på Grease och medan hon sov (haha) så skulle jag försöka lösa naturvetarnas älskade rubikskub, gick inte alls. så vi var en aning sega idag
vi gick till arbetsförmedlingen och kollade lite med sommarjobb
sen gick jag hem, fixade lite innan jag skulle till filippa och träffa essen-gänget 
trevligt trevligt och för att beskriva kvällen bjuder jag på några citat:

(om ciderflaskan 1)
"det blev inte en mulat det blev en kines"

(om ciderflaskan 2)
"han har dina ögon"

"Färjestad har 11 skott på mål och Hv 71 skott"

"Om vi hittade en bebis på gatan skulle vi kunna döpa han till Filip Melin. Och han är son till Björn Melin. Och vi skulle lära honom allt vi kan om att bli en dålig målvakt i Färjestad"

"Gå Bara gå"




det var min måndag/tisdag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0