Den kom idag!

yes, det har lyst upp hela dagen, och tisdagen har faktiskt varit ganska sådär lagom kul
jag ska börja använda ordet lagom lite mer, just för att det ordet bara finns på svenska
japp, dvdn anlände vid 12 ungefär... jag gick ju i skolan men jag väntade väntade och väntade
men blev lite chockad, den Edward jag hade skapat i mitt huvud under tiden jag lästa första boken, passade inte alls in längre. Jag tror att filmen försämrades en aning av att jag läste boken, och ärligt talat e jag relieved, filmen can not take my life from me.
visst är den otroligt bra, men visst skulle man kunnat lägga till de där deleted scenes, i alla fall från ängen.
jag älskar robs andra låt, jag visste inte att det va hans först men jag blev makalöst kär i den, fantastiskt bra var den
sen fick jag en ny favoritscen, den på deleted scenes, synd att den inte var med i filmen
vi hörs senare igen



Amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0