Det äkta hundtricket

En trevlig promenad med Lisa
Jenny följde med en liten bit oxå:) 
Vi träffade en kille på vägen och hans hund och han bad oss (lisa, säg inte att jag skrev det synligt) att ta kort på honom och sin hund som han nu var så förtjust i, "jag älskar den här hunden" jag tror det var mer den frasen han använde
jag skulle dock aldrig kunna ta ett seriöst kort framför främlingar, dock är vi kvinnor inte lika läskiga

så Lisa kom på att mina ord är tabu. det jag säger blir ganska ofta sant. och det är lite småkul faktiskt. Speciellt när det faktiskt hände. Jag sa att jag bara ville ha en film, just Panic Room. Och vad hände när vi var inne på myrorna? Jo, jag hittade just Panic Room.
Ibland är livet allt lustigt, haha

tack för en bra stund, kära du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0