det var onsdag och det är fortfarande onsdag

kort dag idag, engelska och mediekunskap precis som alla onsdagar
måste säga attt jag ångrar lite att jag inte valde Kungsgymnasiet för de ska åka till LA i 3an och seriöst, det finns inte någon som vill det lika mycket som jag! men sen vet jag ju inte om man kan välja inriktningar där, jag vet inte vad jag skulle göra utan rörlig bild heller

iaf måste berätta värsta roliga grejen som sades på engelskan.
Bettina: Har ni sett den där filmen "vad är klockan"? (jag tror ner ser var jag är på väg, haha)
Sara: 20 över

haha, ja det e ju roligare om man är där såklart
idag blir det mycket plugg, så snart jag är klar här, så blir det att trötta ut hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0