Free? Ny eller inte?

jag vet inte är ganska förvirrad, eftersom jag sett fodralet innan och antog att det var en gammal singel så är den nog troligtvis ny. Jag menar ingen av låtarna har spelats på radion, men then again så bor vi ju bara i lilla Sverige
men jag tycker det är tummen upp till Gavins nya platta, synd med pengar och sånt dock, men det e ett senare problem

så säger Gavin själv
“My intention on FREE was to stay out of the way of the songs,” DeGraw says. “We kept the production very minimal in order to get everything that lies between me and the audience out of the way. By removing all the bells and whistles, you really make room for someone to pay attention to the songwriting.” As a result, DeGraw’s freewheeling melodies, heartfelt lyrics, and soulful, blues-tinged vocal performances are front and center, creating an intimate experience for listeners.
(texten är från www.gavindegraw.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0