haha, hej trappa

yes, jag har ramlat 2 ggr idag, ena gången när jag skulle ut från nationella
och andra gången i trappan, haha. ja det e ju tar att jag skrattar själv i alla fall
och jag röker inte, var tvungen att svara på den frågan, utan inlägget gick ut på att jag skulle nog rökt
om det inte stank, var tobak och jag hade astma. helt enkelt
idag har jag faktiskt träffat/ sett alla man kan träffa
eller ja, jag träffade lisa på väg till Rakel, Anna och Evelina, jag träffade johanna när jag skulle till filippa
ja det va ju lite trevligt
haha, jätteonödig information, men som sagt, känns lite svårt att skriva allting när det finns folk runt omkring
snart börjar graf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0