Hej busy lördag

okej, imorse när jag vaknade var jag faktiskt extremt taggad på power walken så det var bara att fixa några bra låtar och sticka ner för att möte Johanna och Malin.
Vi gick runt munksjön på 50 minuter, har ju inte gått innan så har ju inget att jämföra med. Men det va ju som jag räknade med ungefär. Man känner sig så extremt duktig efteråt.

ska fräscha till mig lite och städa rummet, sen blir det övningskörning. Efter det ska jag till kungsporten med kompaniet igen. Sen på kvällen får vi se lite. Tar nog en tripp till Anna om jag hinner. Blev lite missöförstånd med tiderna ju...

bilderna från igår

fräscht, haha

Kommentarer
Postat av: petrus

malin och johanna använder varsin ansiktsmask och melina blandar för att hon inte kan få för mycket av det goda :)

2009-04-11 @ 22:29:19
Postat av: petrus

måste också tillägga att ajg tycker att din blogg blir roligare och roligare att läsa!

Du kan känna dig stolt med att vara ägare till den enda blogg som jag följer. faktikst den enda sidan som jag följer regelbundet alls förutom spotify såklart!

2009-04-11 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0