La Push Baby, La Push

dagens mening dagens it
och är är dagens outfit, haha;)

så dagens köpt alltså, blev faktiskt riktigt nöjd
glädjeshopping, e den bästa och idag har jag varit glad, 
tröja och jackan e det som e nytt och skorna köptes igår så de är tekniskt sätt nya de med

Får inte glömma att säga Grattis till far min. Även om jag glömde säga det imorse, lätt hänt


sen mötte jag upp A, J, R och M på Vättern. Men min ankomst drog till sig myggor så vi drog vidare till Malin istället
Mycket mysigt måste jag säga, jag är glad att jag är tjej och kan prata om typ allt
det va så mycket man fick ur världen än att bara dölja allt inombords
även om mitt register är kanske oskyldigt, haha
Såna kväller behövs mer tjejer!




Kommentarer
Postat av: lovisa

Det var suuuper mysigt!

love!

2009-05-03 @ 21:06:16
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: malin

hhaha de e bra melina att du har ett oskyldigt register :P

TACK du för en mega mysig kväll!! <3

2009-05-05 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0