låt mig berätta om en glad tisdag

allergin tog kål på mig imorse men jag klarade mig briljant
idrotten gick oxå bra även om fotboll är världens näst tråkigaste sport att spela
men allt detta berodde ju på att lizette visade sitt mejl om att hennes film kom idag
vilket betydde att min oxå skulle göra det
sen innan engelskan lyckades vi övertala Bettina att vi skulle titta på film istället
hon e typ världens härligaste lärare
så det blev fantomen på operan, det e verkligen en asbra film:)
önskar mig nog tom operabiljetter  födelsedagspresent
sen gick matten och svenskan hyfsat fort, sen did I end up here
mamma tittade på twilight och vi kom fram till att hon va för gammal för den, haha
hon hade precis sätt Australia som vilket den oxå e ofattbart bra
imon e det e soft dag, så ingen stress eller panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0