min dag

jag vet att för tillfället är jag inte på prima humör och jag ber till Gud att det inte är boken. för just nu har min ilska ingnting med det att göra. (hoppas jag)
torsdagar suger oavsett vad de innehåller
men något jag blev glad av var att dessa töser lagade min väska som gick sönder:D


Så om ni förstorar den första bilden så ser ni att One ska dansa på Ung Kraft. Och japp det är alltså VI. och sen här kommer bilden på Starbucks. Lite fel ställe måste jag erkänna, och ett gott skratt tillägs för att Sara och Lizette inte vet vad Starbucks är. Men så blir det väl när man bor ute på landet. haha


och egentligen för att gårddagen var superbra, behöver inte denna dagen vara lika bra
men jag menar livet är ju inte alltid på topp, är bara lite smått orolig om det är boken trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0