Min valborghelg

verkar bli en triumf helg, jag är på topp i vilket fall

Torsdag: Fira pappa som fyller år 
                 Träffa girlsen no boys aloud, 

Fredag: Passa Leo på förmiddagen (mindre kul)
               Picknick och Twilight med essen-gänget

Lördag: Powerwalk med Filippa
               Gospeldans på Lörda Live

Söndag: Vara med Emma om hon svarar på mitt sms?
                Dansövning
                One Tree Hill
                Gossip Girl

Yes, det låter bra i mina öron
vad ska ni ha för er på Valborg?

Kommentarer
Postat av: lovisa

men åh vilken fin header du haar! :)

& yes, imorn blir myspys! haha

2009-04-29 @ 22:34:01
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0