ser framåt

okej orkar inte berätta om dagen i mer än en mening ansiktsmasker och vit oleander och utrifrån det får ni gissa vad som händer. Men jag måste klaga de tog bort så sjukt mycket från filmen! jag ska göra om den när jag blir äldre och varje fosterhem ska bli en ny film

imon blir det fulla bullar eller hur man säger
power walk med malin och johanna på förmiddan
sen blir det övningskörning med pappsen
lite lunch och sen bär det av mot kungsporten, där man kanske stöter på kusinerna sina, fast iofs stan e ju ganska stor, haha
sen bär det troligtvis av till anna

även om det e fullt upp är jag inte taggad alls...
men kom igen melina, se det bara positit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0