some credit to the other ones

jag måste ju ändå ge komplimanger till Hv
sjukt bra sista minuterna, men att han dömde bort målet
och att falk fick utvisning när han blev överfallen
e ju så himla lågt
jag antar alla vet vilket lag han hejade på

men oddsen va väl på deras sida pga Rhodins födelsedag
och Jönssons sista match
det känns som det e sånt som påverkar allt egentligen

så grattis Rhodin på födelsedagen hur känns det att snart bli 40?

jag tänker inte glädjas på ett tag
och jag vill bara bli accepterad av min butterhet:D

förlåt, jag skulle ge komplimanger till Hv i det här inlägget, men det är svårt i detta läget

jag menar, Hv71 förenar staden lixom
det är sådan stämning, sveriges bästa lag gör så att jönköping blir en fantastisk stad
nu kan vi iaf sörja med varandra

pappa verkar inte bry sig, han blev sur för jag blev arg
men han har lev längre och sett fler förluster
jag är fortfarande en nybörjare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0