tänka sig, livet rullar på som det borde ändå

måndagen idag gick bra, var asrädd på italienskan att jag var tvungen att läsa en dialog som jag inte övat på
men det visade sig att han glömde den i slutet, blir iaf prov om 2 veckor
känns lite som jag börjar bli en samhälls elev, jag följer efter rakel, anna och evelina som en svans
men det kanske e skönt att märka att man inte är längst bak. haha
men det e kul att få se hur den andra delen av skolan har det

lisa är då allt bra lustig, kommer nog aldrig riktigt lista ut denna fagra människa
nej, inte stjäl vi vindruvor, nej vi stjäl planschen
jaja, världen e redan full av vanliga människor, Lisa lyser upp världen på det sättet

annars så gick vi ner till piren på grafen och jag tog korten på Lizette som jag skulle ha till skivfodralet, men det visade sig sedan att min fantasi försvann... jag har dessutom tagigt bilden tll den nya headern, får se hur den blir
kanske ska gå ut me hunden, lyckades ju byta tid med brodern min, jag kan ju inte gå ifrån bevvan lixom
nu kanske jag ska läsa lite mer hp och sen ska jag packa ner idrottskläderna

bytte väska idag oxå! nu är den hel igen...elr den nya då, hoppas inte den går sönder heller

tjenixen alla gnagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0