Tillbaka från Ekobussen


Original Video - More videos at TinyPic

Sådär, varit hemma i en halvtimme snart. Jag kan väl säga att man ska lyssna på sin mor, för jag frös ihjäl i min skinnjacka. Men det blev bättre i den sista skogen, men fy fabian vad kallt det var, trodde jag skulle dö av kyla
ni måste titta på videon, se lizettes min när toppen på trädet ramlar av, även om ni inte ser det
det var bättre än förra gången måste jag säga dock:) 

dessutom så är idol-sven även kallad som våran naturkunskapslärare sömning och glad idag för han har fått en guldbiljett till slut audition. Dessutom uttalar han audition till addition, haha
Han skröt ändå ganska mycket om att han dansade med Laila Bagge, bugg dessutom, haha;)
ja, men det e la kul för han;)

förresten så har jag fått min feriepraktik, asgött! second hand, och som sagt var det näst bäst. för det blir nog inget hotell i sommar. Men jag tycker faktiskt det ska bli kul, och sen blir det ju något mer att lägga in på mitt cv


Kommentarer
Postat av: Lizette

HAHHAHAA JAG DÖR XD Du måste skicka den filmen till mig ngn gång ;)

haha ja sven är en alldeles egen person :P

2009-04-22 @ 12:24:06
URL: http://fotogumman.bloggspace.se
Postat av: Anna

inget lerrace den här gången då? ; ) ^^

2009-04-22 @ 18:19:56
URL: http://intesomandraannor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0